Julafton...Juldagen... Julen är över!

Det är underbart!! Men ända sen jag lämnade Olles hus i morse har allt känts så......... Fel... Jag har vart emo hela dagen känns det som. Sitter och snackar med Ville på msn, han är agnska nedstämd han också faktiskt. Det är säkert på grund av julen. Fast egentligen började allt när jag märkte att mitt örhänge jag fått av Olle var borta. Vad ledsen jag blev, tårarna bara forsade längst kinderna medans jag letade. Jag gick ut i mörkret för att hitta dem, men jag hittade bara luftgevärsskott. Men Olle.... Jag saknar honom, jag saknar honom så det gör ont! Har suttit och kollat igenom hans bilddagbok (som han itne vart online på sen september). Jag fick se bilder från innan vi blev ihop, när vi var påväg att bli ihop, när vi blivit ihop, och massa andra stunder, sådanna stunder jag hatade. Sådanna stunder som bara fick mig att vilja strypa honom. Men jag kunde inte, jag älskade honom. Jag har inte heller vart en ängel mot honom, men jag är så rädd för att bli sårad.Nu är jag jätte deprimerad, jag är orolig. Men jag bör inte vara det, jag bara är det. Jag hatar det..

Igår fick jag sms av Jesper, han önskade mig god jul men jag skickade inte tillbaka. Jag tänkte skickat "God jul på dig med. Förlåt om jag vart så iskall och inte sagt grattis nu när du fyllde 19. kram" men jag lät bli. Dessutom kom jag inte ihåg hans nummer... om det va 0734, 0704 eller 0764... Men det gjorde ont att låta bli, jag kan egentligen inte vara så iskall mot en människa.. Det är helt sjukt, jag förstår itne vad jag håller på med.. Men jag mår nog egentligen bättre av att låta honom vara, och Olle mår nog bättre också. För hopningsvis ger väl Jesper upp snart.. 21 januari är det ett år sedan jag lämnade honom.. Jag täntke faktiskt på honom idag... Men inte "oh va jag saknar honom smo min pojkvän" utan: "vad gör han nu? hur mår han? klarar han sig bra utan mig?"

Olle, jag behöver dig.
Du har gjort mig till en så extremt mycket starkare person. Jag har lärt mig så mycket, och det är tack vare dig. Men jag saknar den gamla Olle, den du var förut. När allt inte spelade så stor roll, när man inte behövde alla svaren på gåtorna. Jag såg dig som en spännande männsika, du var så annorlunda. DU tog allt på ditt eget sätt, du levde utifrån dina egna perspektiv. Jag förstår inte varför jag skriver så mycket om dig (till dig?) här på bloggen. Det är precis som om du skulle läsa det, haha. Men det kommer aldrig hända. Detta intresserar inte dig. Och det är det som bekymrar mig lite. Jag hatar att vara så långsynt, det är fruktansvärt jobbigt. Jag får för mig saker o ting bara. KÄnns soma tt jag älskar dig och bryr mig mer om dig än vad du någonsin kommer älska och bry dig om mig. Hade du haft blogg hade jag läst den varje dag, för jag intresserar mig av dig. Jag vet att du hade en blogg, och jag vet varför du skaffade och varför du slutade. Jag känner mig som Helen i romanen "Dear Nobady". Hon skriver brev till någon som inte finns, finns du Olle?

Du är sjuk nu,
jag förstår om du behöver vila. Men min skräck säger att du inte är hemma och sover, utan gör massa annat.. Men jag VET att du faktsikt sover.. Jag förstår itne hur jag bär mig åt. Men allt är Jespers fel, jag HATAR honom. Han har verkligen förstört mitt liv, kommer jag aldrig kunna lita på någon igen? Förlåt om min blogg är så enformig, allt kretsar kring Olle, Olle och Olle. Men jag älskar Olle, jag bryr mig om honom. Jag skulle inte förlåta mig själv om något hände honom.

Well, julen brukar vara rolig för många. Möjligtvis lite stressig. Men jag hoppas alla har haft en bra sådan. Min julafton sög, bokstavligt talat.
1. Vi var inte hos farmor vid Bäckäng som vi brukar, utan ända borta i Örby hos min faster.
2. Det var ingen julstämning i hennes lägenhet.
3. Har nog aldrig fått så lite paket som denna julen
4. Olle var jätte sjuk

Det enda bra med gårdagen var
att jag åkte till Olle efter att ha vart hos min faster. Där spelade jag, olle och hans föräldrar Alfapet. Det var roligt ^^ Dock la jag och olle oss tidigt eftersom han mådde så dåligt, han hade hög feber osv. Så redan 22:30 va vi i säng. Men jag sov inte en blund, itne ett skit. Eller kasnke tjugo minuter.. Men det började med att olle somnade, han snarkar som jag vet inte vad. Sen orkar itne jag lyssna mer, så jag går på toa o pissar. När jag kommer tillbaka har han snott min kudde. Så jag lägger mig ner utan huvudet på någon kudde. Då ryker täcket också, och då sätter jag mig upp. Och efter ca en timma så går jag och hämtar ett anant täcke och lägger mig längst ut på sängkanten eftersom olle tar upp hela sängen. Ni förstår, jag älskar denna mannen. Jag ville inte väcka honom eftersom han var sjuk och behövde sömn. När klockan var halv tio eller halv elva (kommer itne ihåg) så vaknar han och märker att jag ligger under ett annat täcke osv. haha.. han är söt.. Men han blev i alla gall glad för paketerna jag köpt. Jag fick en halsduk och ett par vantar av honom. Det kan man ju säga att jag behövde. Och bara för att jag fått dom av honom så måste jag använda dom, och det är ju bara bra ;P haha. Men dom va jätte fina..

Nu är jag dock helt slut, vet inte vad jag ska göra. Vet inte om jag kommer kunna somna, kommer säkert ligga vaken och tänka på Olle. Ohh, Olle. Jag vill ligga och krama om honom nu<3 Jaja, jag är kär. Så in i helvetes kär är jag. Finns inga ord. Men ska stänga ner datan nu.

Godnatt, gott folk
[inlägget blev försenat eftersom sidan låg nere]


Oh, vad jag saknar denna tiden. Du var inte lika upptagen då :(
image19
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: hoodoo

Mitt råd, sluta äta piller. Ignorera allt som du inte gillar och klaga inte till han för jag gissar han inte gillar de? Så jag hanterar de, lyder dock inte mitt egna råd utan är emo då och då ist.

2007-12-28 Kl: 20:38:21
Postat av: Johan F

Jag tycker visst att du ska klaga på sånt som känns uppenbart fel och dåligt, bara det är på ett konstruktivt sätt (vilket jag tycker att Bellini gör).

Du är en mycket fin människa, glöm aldrig det. Hela inlägget är en enda stor omtanke som du vill kasta på både din ex-pojkvän och Olle. Många skulle inte vara så öppna med att man faktiskt kan vara hygglig mot sitt ex. Men det är väldigt tydligt vem du älskar, vem du skulle springa jorden runt för, vem som betyder något: Olle.

Det där med den gamla tiden... prata med honom om det, det är inte omöjligt att han omedvetet ändrat kurs, han kanske till och med håller med.

Lycka till.

2007-12-29 Kl: 14:18:22
URL: http://slutstadium.se

RSS 2.0