Det vackraste jag vet

Olle Andreasson, du är mitt allt. Tack för att jag fick träffa dig. Detta har vart det bästa året någonsin, och det är på grund av dig och alla nya vänner jag fått. Ni har gjort mig glada och fått mig lägga mitt förflutna bakom mig.

Jag vet att endel folk har saker emot dig, jag vet att du har saker emot endel folk. Det kan vara störande, men du hag gjort sådanna fruktansvärt stora framsteg, och ingen blir gladare än jag. Speciellt när jag får höra det från andra.

Jag vet inte vad jag ska skriva! Jag är jätte tråkig, men det har inte hänt något som jag ORKAR skriva om. Skriver redan dagbok vid sidan om liksom. NÄ nu ska jag spela pokemon
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0