Café Bakgården

Där träffades jag och Olle en gång i tiden.. Vi skulle göra ett repotage om Café Bakgården. Jag va så pirrig, vi satt där i flera timmar för jag pallade inte att spela in min röst på bandet när han satt där. Haha, det va tider det. Snart ett år sedan.
    Nåväl, vi gick dit igår. Och fikade för förstan gången tillsammans. Vi har inte gjort det innan. Vi gick till Orion en gång för vi missade bussen. Så kastade han i sig en hallonpaj med vit choklad. Så det kallar inte jag "gå o fika". Men ah, detta gjorde nog bra för oss båda. Samtidigt som det var mysigt och trevligt, så var det så stelt. Vi tog upp det jag lidit av de senaste dagarna och försökte komma fram till något bra. Jag har fått en hyfsat bra uppfattning och "sanning" om det jag ville veta. Sen pratade vi om hur jag tycker han behandlar andra människor. Det blev nog rätt känsligt för honom, men tillslut kom vi faktiskt fram till något på den punkten också. Han ska försöka bättra sig. För jag sa att jag skäms över honom. Det kanske fick honom en tankeställare. Eller jag hoppas verkligen det.
Efter fiket gick vi mot bussen, och jag skulle med honom hem bestämde vi två minuter innan våra bussar skulle gå. Men när vi kommer till Särlaskolan så plingar han. Han var tvungen att pissa ;P Så vi går av där och han pissar. Men nu va vi tvungna att vänta till tjugo i åtta, alltså en timma. Så vi gick bort mot Ramnaparken och Borås museum. Det var mysigt, eftersom jag sällan är där. Sen föll mörkret över oss och det började bli kallt ute. Då var det dags att gå till bussen. Träffade Robin Enqvist på bussen till Sandared :) När vi kom hem till Olle kollade vi på Heroes och Family Guy. Vi hade även kommit fram till tidigare under dagen att vi ska se Resedent Evil 3 nu i helgen. *Längtar*

Idag har jag itne gjort så mycket. Vaknar av att Olles mamma ropar att vi ska gå upp tio över sju och bussen går 07:25. Det är svinkallt i rummet för vi hade öppet fönstret under natten. Så får vi rusa till bussen, för Olle är så fåfäng att han var tvungen att platta sitt hår. Träffade Robin idag igen på bussen och Calle. Calle hade för övrigt inskaffat en ny mobiltelefon!? Sen skiljdes vi åt i stan och jag begav mig hemåt.
    Jag beger mig sedan till Björkäng för min engelskalektion. Träffade Kenta på bussen och snackade massa skit med honom. Efter nästan hela lektionen säger en våra lärare (vi har två lärare för våran klass vill vara uppdelade) att hon måste gå ner till Bäckäng och ha en annan lektion. Jag och Alex får för oss att dra också, men utan att läraren för reda på det. Så precis när hon lämnat datasalen springer vi ut. BOOM!! Jag springer nästan in i henne. Vart fan kom hon ifrån?! Så säger hon att vi ska gå till Marie (våran RIKTIGA lärare såa tt säga). Så hon tar emd oss dit, öppnar dörren och säger: "Hey Marie, I got two girls here that tried to escape". jag och alex kolar på varandra och båda har i tanken "SPRIIIIING" (värsta läget i och med att läraren gått in i klassrummet för att hämta sin jacka och marie befinner sig också i klassrummet. haha, sååååå kul. Det va fan dagens.
Har även köpt ett puder och en fundatioon idag. Dom ruinerade mig fan >__< Blä...
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0