Detta började ju bra...

Jag klarar ärligt talat inte av det här... Jag pallar inte.. AAAAAAAAAAHHHHHHH!!! Varför varför varför... kan jag inte bara glömma...?? All rädsla, all falskhet, all osäkerhet... varför ska det komma tillbaka nu?? :'( jag trodde det var borta nu ju. Trodde jag glömt. Men att du ljög, att du utnyttjade, att du förföljde, att du rotade i mitt liv !! Jag kank itne förtränga det... Det är hemskt. SKANDAL! jag vill inte minnas.
Detta får allt att kännas så oäkta, som att jag bara är något slags vad som du slog. Som ett mål du hade för en kortare period. Visst, jag säger inte att det är så nu, men det känns så om amn tänker tillbaka. Jag har inet fått reda på varför, varför och varför!!! Jag måste få veta, men jag vill nog inte veta.. Gud, för fan hjälp mig T___T Känner mig så utnyttjad i sånna här tillfällen. Det är sjukt. Vet inte vart jag ska vända mig heller. Vågar inte säga något till dig, för då kommer du bara tycka jag är konstig och mesig som inte kan släppa det. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Försökte verkligen få fram det till dig nu ikväll, emn du kan tydligen inte se genom mig på det sättet jag trodde, som du SJÄLV trodde. Men jag är itne så svag som jag låter, jag ÄR inte det... Jag klarar mig utan honom om det ska vara så. Men jag vill ha honom för jag känner att han betyder något för mig, jag behöver honom. Jag vet bara inte om han behöver mig på samma sätt T___T
Och all den där jävla statusen du tror att du har... DET ÄR HELT SJUKT!! va fan är det med dig??!! T__T Sluta gå omkring och tro att du är den bästa människan på jorden, det finns miljontals andra människor som har ett hjärta stort nog för mer än en människa. Det finns människor som accepterar andra människor. DOM människorna ser jag som hjältar, som vågar hjälpa andra människor och vara utåtriktade och kunna släppa in andra människor. DET kallar jag övermänniska. Du är ingen människa så som du håller på.. Jag förstår bara inte.. Snälla, få mig att förstå varför du vill vara sån...
Ah, jag orkar inte skriva ner allt här.. Fan om allt kommer fram, va fan tänker jag med.. ÅÅÅÅh.... Jag ska fan lägga mig snart tro jag..

Jag älskar dig Olle, tro inget annat. Då tror du fel.
Men vi måste fan prata om det här, väldigt snart <3
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: anonym

det är viktigt med självrannsakan och ifrågasättande, oavsett om man i grund och botten gillar personen eller ej. i mina öron låter det som att du behöver någon, inte nödvändigtvis någon som för dig att må dåligt. stå på dig.

2007-10-02 Kl: 00:52:16
Postat av: v

mycket som är värt att reflektera över i dina inlägg. tack för att du delar med dig.
följ ditt hjärta. intala inte dig själv något som du kanske i grund och botten ifrågasätter. det kanske funkar just nu och ett tag framöver men kanske också kommer tillbaka och gör ännu mer ont. ta tag i detta, genast. stå på dig. vi tror på dig.

2007-10-02 Kl: 21:55:06

RSS 2.0