Glasgow imorgon

Men inte för min del. Fast det är kanske inte jätte fint väder där nere direkt.. Regnigt har jag hört. Men jaja. Jag och Olle gick på bio i fredags (1408 av Stephen King), det kändes som en bra början på ett tragiskt slut. Eller ah, slut o slut. Han kommer tillbaka om en vecka. Har för övrigt vart med Olle hela helgen, och det känns gött så att säga. Fredag o halva lördagen var vi hos mig, sen kommer hans syrra Jennie och hämtar oss så åker vi hem till honom. Lanar och kollar på Råttatouille eller va den nu heter. Den var rätt rolig ( i )
    Just nu känns allt jätte blä, mitt Comviq Kompis kommer ta slut när som helst, Olle åker runt 17:00 i morgon, jag måste plugga massa under lovet... BLÄ! Nu känner jag inte för att skriva mer...



Har suttit o lekt i Photo Shop... Så roligt har jag haft..
image12
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0