Grattis Carl Andersson

Ja, han fyller ju trots allt 18år idag.
Jag söp mig full som ett svin igår, medans Olle var på Bäckäng. Idag är det hans tur att supa sig full medans jag sitter hemma och ritar.. Så är det, kan inte göras något åt. Han kommer hit om en timma, lite mer. Alltså 23:40 bussen från stan. Så fyller han år på måndag.. Hoho.. Så kan det gå.
    Ska få en ny säng tomorrow, 120 säng! Fatta nice, jag har en 90 just nu. Har man en 120 säng så räcker det gott o väl som dubbelsäng om amn skulle flytta ihop med någon eller dylikt. Den är dock begagnad, min kusin har sovit i den tre gånger! Men det rör inte mig, hon har förhoppningsvis INTE knullat i den.
    Nu när jag sitter här funderar jag på vad fan jag ska göra i en timma o lite till...?? Jag ska nog lägga upp min bild jag ritade på Link och Zelda.. Jaja, måste la bädda nu.. Har inte gjort det sen Olle åkte vid halv fem.
  
Min bild till vänster, orginalbilden till höger

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0