Hej Helvetet

Vad ska jag ta mig till ?! Jag vet inte vart jag ska vända mig, jag vet itne vad jag ska göra, jag vet inte någonting! Alla åker bort, nästan inga vänner kvar i Borås längre. Blir så jävla less på allt. Och Olle svarar inte på mina sms typ, och gör han det så skriver han inget viktigt. Han frågar inte hur jag mår, vad jag gör, vad jag har gjort eller hur allt är. Han skriver inte att han saknar mig eller att han älskar mig heller. "Fuck va töntig hon är, han har vart borta i en dag!" tänker la du. Men nu är det såhär att jag träffade Ted igår och satt med honom på Lilla Krogen. Tog en Smirnoff Ice och tre shots. När jag kommer hem så får jag världens utskällning för att ha vart på krogen en vardag. Får höra att jag är dum i huvudet, att jag inte klarar av någonting, att jag är omogen och att jag gör jag det en gång till så skickar dom ut mig i skogen så jag fryser ihjäl. Då kom allting:
* Olle är i skottland, kommer inte hem förrän på söndag
* Rania är i Göteborg hos Andie resten av lovet
* Maria åker till stugan på onsdag (i morgon) och ska vara där till lördag
* Ville och några åker till Köpenhamn på onsdag (i morgon) och stannar där veckan ut
* Jag är ovän med Emmelie, och antagligen Lillen också, på grund av Olle
* Jag är ovän med Jesper, för min morsa ringer till honom när hon är full
* Jag ska läsa 250 sidor i historia innan lovet är slut
* Har ingen aning om vad jag ska göra på Halloween
* Mamma och Pappa är sura som as
Och då ville jag ha tröst av Olle, men han svarade inte på mina sms. Förrän 3 ½ timma senare när han sa: "Jag såg dina sms nu, har inte hört att jag fått några".
1. Han frågade inte hur det var med mig eller någonting.
2. Han svarade inte på mina tidigare frågor jag ställt under dagen.
3. Han skrev inte att han älskar mig, trots att jag skrivit det som en idiot i varje sms för att jag behövde höra det.

Jag orkar snart inte mer, jag kommer stänga in mig i ett tomrum eller nått...
Helvetet, here I come


image13
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: h0nung

Neh, egentligen inte, för nu "svälter" ju kroppen typ, så när jag bbörjar äta igen kommer den ta åt sig alla kalorier hahaha :D

Och ta det luuuugnt med allt, det ordnar sig alltid, även om människor brukar suga getpung.

2007-10-30 Kl: 13:12:54
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Carina

Lilla gumman.. *Krama hårt*. Allt kommer lösa sig tillslut.

Jag o Alli är ju kvar hela lovet i alla fall.. Vi måste komma på/hitta nåt skojsigt att göra imorn!!..=)

*kramar igen*

2007-10-30 Kl: 14:37:09
URL: http://carina89.wordpress.com
Postat av: Anonym

Men stumpan då ! :\ stackarn...Kramar Issah

2007-10-30 Kl: 16:30:57
Postat av: Ville,

ta de chill josse, vi älskar dig

2007-10-30 Kl: 23:19:46
URL: http://villeviktor.wordpress.com/
Postat av: zarah

du kan få tillbringa resten av ditt lov hemma hos mig och lan nördarna, och gosa med mina vovvar. Och på lördag, då smäller det. Du betyder juxxe,

2007-10-31 Kl: 00:10:50

RSS 2.0