Julafton om 2 månader!

Inte för att jag längtar, men ändå.. Dagen har vart underbar samtidigt som den har sugit getpung. Jag var tvungen att vakna 06:45 för att olle skulle till skolan. Sen stannar jag hos honom och sover i drygt 4 ½ timma, sen kommer han hem o väcker mig igen. Så ligger vi där o gosar och har det bra. Men sen får han för sig att han ska sova, och eftersom jag var jätte pigg efter att ha svit så mycket så cpar jag med honom. Sen slutar det med att vi går ut och går, vilket ledde till att vi gick ner till sjön och sen runt och kom ut vid blomsteraffären, och gick sedan bakvägen runt vid skolan o sen in på ICA för att hämta hans lönebesked. Sen gick vi hem till honom igen och sov, sen drog jag hem.
På promenaden gjorde vi dock något underbart ^^ Först satte vi oss på vid sjön på en båt, det var regnbåge, fast bara en prick. Typ ett moln som var en regnbåge. Sen kastade vi löv upp i luften :) det kändes mysigt o så... Men denna hösten känns inte lika jobbig som förra hösten.. Det måste bero på olle ( i )

265 dagar sen första kyssen<3

Jag kärlekar dig, Olle Andreasson. Hösten känns på något sätt så underbar
image11
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0