*Vinkar*

Hejdå Kalle ;-/
Lite surt detta ändå, att du inte kunde vara min vän trots allt. Men jag förstår inte varför du ska ge mig dessa blickar och knuffa till mig när du kommer gåendes. Du vill fortfarande någonting? Du skrämmer mig, jag tog ett eget beslut. Det är många som är besvikna, men jag tyckte att jag behövde dettta för att må bra själv. Han har gjort framsteg, och det glädjer mig att se och höra det.
    Maria, som inte visste vad jag och olle pratat om, sa i går att: "Olle var jätte trevlig idag". Jag blev jätte glad när jag hörde det, det värmde riktigt. Om det nu är så att jag har fått honom att göra framsteg, så tycker jag att du ska vara stolt över mig, Kalle. Stolt istället för att dra dessa yberdissar som du snackat om. Hur mycket bättre är du själv nu då? Du gör mig besviken :( Jag kanske gjorde dig besviken också, men detta tyder ju bara på att du utnyttjade mig? Eller har jag fel? Men men, är det så här du vill ha det så är det så. Jag kan inte göra mycket mer. Svider att se dig i skolan i alla fall, saknar att se dig skratta ;-(
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0