Död dag

Har sovit i flrera 100 timmar känns det som... Usch.. Nu sitter jag här ock kisar, för jag är nyvaken.. Missade Olle på msn också... Jäkla skit... Så nu måste jag ringa honom, känner mig nästan tvingad till det.. Ärligt, jag har ALDRIG sovit på dagen såhär innan, ALDRIG!! Jag var jätte trött när jag och Patric satt coh spelade Wii innan... Jag somande fan i hans rum också..
    Well, skolkort i morgon... va fan ska jag ha på mig? måste åka in vid tio, fan va sugigt.. börjar inte förrän 13:25 egentligen liksom.. Hatar björkäng egentligen... Kan inte bäckäng bara bli klart så man slipper pendla?? fast just det!!! (i) vis ka vara ner på bäckäng i morgon kom jag på :D
Idag va jag coh olle i mammuths föreningslokal... låg i sofforna och så spelade vi lite super smach bruse eller va fan det nu heter.... Game Cube i alla fall...
    Hmm... Olle svarar inte när jag ringer heller... Har nog ringt tio ggr i ca tre timmar... han svarar inte!! Bajs va jobbigt..

Ne asså detta går inte, orkar inte skriva... Blä....
Hejdå
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0