Fick besök

..... av Jesper idag... Han hade fixat sin "lilla motorcykel" som han ville kalla det.. Det roliga va att den pajjade innan han kom upp för backen.. Så mamma fick köra hem honom och den sen.. haha... så solade jag och mamma i fristad innan... Det va skönt, hade inte gjort det på jätte länge.. sen hittade vi en bil nerkörd i diket hemma!!!???
Jag måste duscha snart.. ska åka vid sju, klockan är halv sex typ.. illa illa... Sen ska jag och olle fylla på mobilerna och kolla på heroes :D hmms, jag håller på att lägga in massa musik på mp3:n nu, va ett tag sen jag gjorde det. så jag kan typ alla låtar utantill nu... dags att uppdatera :D
    Ja ja, hejdåååå

   
image5
Bilen som låg i diket


image6
Jespers "lilla motorcykel"

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0