Jävla Anna....

En politiker..
Våran skola är bäst, Frick är bäst!!
Han la ner sin själ på att få så många underskrifter som möjligt, fick ihop 800 eller vad det va. Vet ni va hon gör?? Hon tar emot dom och säger: "800 underskrifter är ingen majoritet". Jag ville strypa henne.. Det är majoriteten på våran skola, va fan begär hon? Jaja, får se vad som sägs i tidningen.. Kommer på TV någon gång också, vet inte när.

Jag och mamma åkte till Fristad idag och köpte massa skit som jag ska ha till festen i morgon. Typ bullar, chips och cola osv.. Kan va gött med lite VANLIG dryck också..

Jaja, ska hämta nyckeln till lokalen lite senare idag, runt 14:00 eller va det var.. Massa nice (i) Nu orkar jag inte skriva mer..

Bajs i munnen, hey hey
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0