Klassfoto

Jag fick stå upp, men bakom stolarna.. Rätt nice.. Det värsta var att olle kollade på hela tiden.. Jätte störande verkligen.. Men men.. Det blev säkert bra.. Hade på mig min Avril Lavignet-shirt under en annan t-shirt. Så fluffade jag håret lite ^^ Hmms... Sen befallde jag olle att ta ut kakan ur mitt skåp som han la in där igår.. Han fick min extranyckel.. vet inte riktigt vad jag tänkte, emn han har inget eget lås som "funkar" på sitt skåp, så det va la därför jag lånar ut mitt skåp antar jag.. men så länge jag får plats med min jacka och min väska är jag nöjd. Sen är väl det alltid lite trevligt att dela skåp med någon man tycker om?? :) sen använder ju jag knappt mitt skåp heller..
    Jag ska börja bli lite mer svart-rosa av mig tror jag... märkte idag att det är rätt snyggt.. haha.. ledig i morgon också, fan va gött.. får la se vad som händer.. jag och mamma ska sola i fristad vid 10:00 iaf.. sen kanske jag ska vara med ida en stund... sen kanske jag sksa till skolan, vet dock inte än.. så ska jag sova hos olle i morgon, så ska vi kolla på nya säsongen av Heroes <3


image4
Såhär såg jag ut idag :P
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0