* Alla Hjärtans Dag

Japp, precis så är det nu (klockan är över tolv). Vet inte om jag ska skicka alla hjärtans dag-sms till olle nu eller om jag ska vänta tills han skickar... fast nu skickade jag till några andra som är med honom i chammo.. så jag blev tvungen att skicka till honom också ^^ Men bara så ni vet:

PUSS O KRAM PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!

Hoppas ni blev glada nu.. Har vart väldigt dålig på senaste tiden med update osv.. Men det blev så.. orkar dock inte skriva så mycket nu heller... måste packa osv... ska till danmark i morgon... well well... baii...
*fan va tråkig jag känner mig, förlåt* det blir nog bättre när olle kommer hem igen... känner mig lite lost nu... hehe
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0