* Update!

Det var ett tag sedan, jag har väl inte haft något speciellt att skriva. Fast det har jag visst men jag har inte orkat skriva. Men kan dra en sammanfattning, jag har vart med Olle väldigt mycket :O

Måndag 28/1 (för exakt en vecka sedan) Jag skolkade naturkunskapen med ettorna! Förlåt mig, men jag ska skärpa mig. Jag kände mig inte redo. Palla random ettor >__< Dessutom tillbringade jag kvällen, natten och morgonen med Emmelie och Emil. Vi kräkade o hade oss. Väldigt roligt må jag säga, kändes som att jag behövde det. Men jag och Emil fick inte sova för Emmelie så vi var uppe hela natten. Jag trodde jag skulle falla ihop när det var dags att dra till skolan dagen efter.

Tisdag 29/1 Jag var dock lite mindre stabil än väntat idag. Jag kunde verkligen inte koncentrera mig på lektionerna hur mycket jag än ville, det var förjävligt. Slutade med att jag gav upp efter två lektioner, så jag åkte hem o sov från 12:30 till 17:30. För jävla gött, har inte vart så glad över att få sova på jätte länge.

Ondsag 30/1 Idag tog jag mig i kragen och stack dit, till naturkunskapen. Det var inte så farligt som jag trodde, men lite pirr va det ändå. Efter skolan så fikade jag med Sara, Alicia och Rania på Café Viskan. Väldigt trevligt faktsikt..

Torsdag 31/1 JAG OCH OLLE HAR VART TILLSAMMANS ETT ÅR! Så jag åkte 19:40 bussen till Sandared för att möta upp Olle utanför ICA runt 20:25. Så jag satt där som en ängel och väntade på honom. Sen gick vi hem till honom och sov, fast vi la oss självklart inte direkt ;P

Fredag 1/2 Jag stack redan 9:15 från honom eftersom jag började 10:10 med teori i idrotten. Blää.. Sen slutade vi 13:40 fast lite tidigare, så jag hann med 13:40 bussen hem. Olle stack inte till skolan idag, så jag fick komma när jag ville. Vi skulle ju fira att vi vart tillsammans i ett år<3 Men han hade en grej att skriva först kom han på sen, så jag hann baka kladdmuffins hemma ^^ Sen stack jag med 17:10 bussen från stan till Sandared, helt underbart var det. Träffade även Kim (i) Nice att snacka med henne, eftersom jag aldrig gjort det "utanför internets portar". Hehe. När jag går av i Sandared möter Olle mig för vi ska handla på ICA. Well, vill hålla för mig själv vad vi gjorde. Hehe, men det va mys och ja, jag sov där<3

Lördag 2/2 Mys mys mys.. Hehe.. Stack dock från honom sen, han skulle ha lite folk hemma som inte jag ville umgås med. Slutade med att jag drog till Trägårn med Sarak och Emil istället. Mycket trevlig kväll må jag säga. Stack kvart i två därifrån så träffade jag Olle i stan. Tog 2:45 till honom, fast den va ca 20 minuter försenad. Sen fastnade vi i Lundaskog i 15 minuter eller nått. Det va ju snöstorm o jätte halt. Tillslut kom vi hem i alla fall, tillsammans med Calle (inte Andersson utan Gregers brorsa), Waern och Rahn. Waern spelade gitarr o det va så mysigt att sitta där framför brasan o lyssna på när dom sjöng o spelade. Underbart<3 Men jag blev jätte trött vid fem och snodde Olles säng.

Söndag 3/2 Bakis, ajjemän! Ganska slö dag faktiskt. Gjorde itne så mycket. Städade undan lite hos Olle och kollade på TV. Så pelade han WOW och vi drack varm choklad under tiden. Sen skulle han läsa fysik och jag satt o stirrade in i väggen i ca en timma sittandes i hans fåtölj invirad i hans täcke, medans han låg i sängen o pluggade. Det sög lite faktiskt. Så kollade vi på The GOlden Compass fast den va inte så bra. Kändes lite barnslig. Sen sov jag hos honom igen <3 hehe

Japp, detta var min vecka. Nu sitter jag här hemma, åkte med Olle till stan 7:25 i mose, eftersom han började 8:00. Jag börjar inte förrän 14:05 o det är en stund kvar. Har knappt ätit något denna veckan, o nu vågar jag inte äta mig mätt, för då kanske magen sväller upp som en ko. Fan, bara fyra dagar tills Olle drar till Chamonix, men jag klarar detta. Jag känner inte så stor ångest som jag gjorde inför Glasgo. Men blä på att han inet är hemma på alla hjärtans dag. Han ska få ;) haha. Iiiih, naturkunsap om några timmar........ Med ettorna ;/ Fan va jag inte vill asså... Blä på det... Maria och Linus fyller 18 i mrogon.. Fan kommer bli dyr helg... Ska på krogen då med ju, måste ta med Maria ut ju. Jaja... Blir nog bra ;P Nu orkar inte jag skriva mer.. Är törstig... Puss
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0