Dåligt, Juxxe.. Jätte dåligt

Jag borde gjort jätte mycket idag.. Jag har inte gjort ett skit av det jag skulle. Har massa i skolan, men jag gör ju för i helvete aldrig någonting. Mina tankar är åt helt andra håll. Har tänkt på Olle hela tiden sen igår.. Konstant.. Det är faktiskt lite synd om mig, lite i alla fall. Tänker inte berätta här vad som har hänt, för det är inte alla som har med det att göra.. Egentligen har ingen mer än Olle med det här att göra, men jag känner inte att jag kan prata med honom fullt ut om detta längre.. Jag är rädd för att rpata med honom. Känns som att om jag säger minsta lilla ord fel så välter vi över kanten. Så jag låter honom sköta det där.

Men jag plockade däremot fram min LILLA synth idag. Den fick jag ffs när jag fyllde sex år eller nått. Typ hälften så stor som en riktigt. Men i alla fall... Jag bestämde mig för att göra en låt, en låt till/om Olle. Jag vet att han inte kommer läsa texten och han komer heller aldrig att höra den. För han bryr sig för lite. Varför gör jag det ens liksom? Suck.. Varför har han blivit sånhär? För några månader kändes som att jag betydde allt för honom, men nu är det typ bara "öh, akta på dig, du är i vägen". Det känns inte bra alls.... Tänkte dela med mig av texten jag skrivit, om någon är intresserad av att läsa den, men det handlar om mig och Olle i alla fall. Kommentera gärna om det är något som ni tycker jag borde ändra för att göra den bättre. Om jag använt fel grammatik eller så.

You said take my hand and I?ll show you
All the things you wanna do
And I took your hand and I believed
In everything that you said to me

Baby I still love you
It won?t change you know
There is no other -believe me that?s true
Baby I will never forget
All the things that we?ve been through
All the things that you showed me
Will always stay here with me

But one day you told me hurting words
That we have to think about
Our lives and what?s best for us
Then my heart couldn?t ever heal again

Baby I still love you
It won?t change you know
There is no other -believe me that?s true
Baby I will never forget
All the things that we?ve been through
All the things that you showed me
Will always stay here with me

You know what?
I could do
Everything you want me to
Just tell me
What I should do
I will always stand here by you
Open up!
I wanna hear
That you really want me there
Please don?t tell
Me goodbye
I do really want to know why
And?

Baby I still love you
It won?t change you know
There is no other -believe me that?s true
Baby I will never forget
All the things that we?ve been through
All the things that you showed me
Will always stay here with me
Yeah, you will stay here with me after all?
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

låten är jättefin!!

det kommer lösa sig ska du se

2008-01-21 Kl: 17:13:19
URL: http://masakarasu.blogspot.se

RSS 2.0