Gårdagen glömmer jag aldrig...

Jag tänker knappt säga ett ord här på internet om vad som hände, det har ni ärligt talat inte med att göra... Kan berätta lite smått face to face eller över msn till några, men inget mer...  Kan säga en sak, han började dra samma snack som han gjorde till Honey, att det kändes som att vi hade kommit in i någon slags...... ah nu minns jag inte ordet.. men typ att det kändes som att det var en självklarhet att man skulle vara med varandra.. Jag blev svinsur. Rutin heter det.. Just det.

Jag vill gärna berätta men jag tänker inte.. Jag har börjat ett nytt liv nu.. Josefin Bellini ska bli en person..

Jag måste göra något åt mina väggar, det står klottrat Olle överallt.. Om hur dåligt jag mått osv. Svider att se det. Men det står även endel bra grejer.. Men svart färg på det så blir det nog bra..

Jaja, hejdå.. Ska plugga ännu mer på Kulturhistorian nu.. Fuck, ska ha naturkunskap A med ettorna i morgon.. fan va sugigt.. jag kommer inte känna en jävel.. men men.. blir nog bra...
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0