Kommer jag någonsin få tillbaka dig?

Det var en så underbar dag igår, helt otroligt.
Jag och Rania träffades 13:00 på Bäckäng och vandrade ner mot centrum för att sätta oss på ett café, vilket blev Café Viskan för dom har stora bord (vi skulle skissa). Det va oerhört gött att bara sitta ner och itne bry sig om allt, och det var skönt att vara med Rania. Har inte umgåtts med henne på jätte länge. Jag stack upp till Göteborg vet jag och vi tog en fika när hon smet en stund från Andie. Sen dess har inte vi setts utanför skolan tror jag? Om vi har det så ber jag lite om ursäkt för att jag itne orkade tänka ut det nu, hehe. Men jaja. Det var kanon att sitta där i alla fall. När klockan var typ 16:00 så begav vi oss därifrån, träflisorna började krafsa sig upp i röven. Fast det var dynor på bänkarna, men det spelar ingen roll! Det var skönt att röra på sig. Vi gick till Akademibokhandeln för Rania behövde nya pennor, men hennes ekonomi tillät inte det. Sen gick vi till Guldsmedjan (tror jag det hette) på Allégatan för att kolla vad det kostade att göra kopia på mitt örhänge. Det visade sig efter många om och men att dom inte ens kunde tänka sig göra kopia på det. Det skar inom mig, och jag förstod att det var kört.
Kommer jag någonsin få tillbaka dig?

Vi sa hejdå på busstorget och jag tog 16:25 bussen hem. Och när jag kommer hem är det något som gör mig så oerhört glad att jag knappt kan hålla det inne. Men ingen mer ska få veta, det är bara Rania och mamma som vet. Kankse ska tala om det för min bror också. Inte ens Olle ska få veta! =D Hehe.. Nu när allt kommer omkring känner jag mig mer gladare än någonsin. Känner mig så positiv till allt. Hade även min första svenska B lektion idag. Det gick bra, vi skulle framföra en dikt på ett roligt sätt och våran grupp lyckades bra.

Jag hoppas att detta kommer bli ett bra år, det har börjat bra! Förutom på en front, och det är den ekonomiska delen. Men det behöver vi inte ta nu, jag tror jag klarar mig. Bara jag kommer iväg till Hultsfred 2008 med Carina och Ville så är jag fett jävla nöjd med mig själv. Så ska jag lära mig dricka öl innan dess också, fan va go sommar det kommer bli. Hoppas bara jag och Olle håller ihop, då skulle allt vara perfekt. Riktigt jävla perfekt!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Det var underbart kul att vara med dig med

2008-01-15 Kl: 20:40:43
URL: http://masakarasu.blogspot.se

RSS 2.0