* Fy fan för mig

Jag har gjort det... Fy fan vad dålig jag är. Skickade sms o tackade för att han sket i malmberg för att jag skulle få komma. men skrev även att jag tänker på honom osv.. Fan va kass jag är... Varför tror jag fortfarande på oss? Jag kommer vänta här, för alltid.. Du är värd så sjukt mycket mer än mig, så som jag behandlade dig. Men du är................ min? Jag tål inte att se dig ihop med någon annan i detta tillståndet... Just nu vet jag itne om jag vill vara med någon annan heller. Jag trodde faktiskt jag kommit över dig, jag hittade en som jag blev intresserad av till och med! Men sen kom balen och när jag såg dig med din höga hatt och kostym och allt så föll murarna. Jag blev osäker på mig själv igen. Men denna personen som jag var beredd att släppa in i mitt liv söteter jag nu mera bort. Jag känner mig otrogen. Jag vågar inte röra någon. Men jag vill inte tänka på dig, jag vill inte påminnas om dig hela tiden. Tiden läker alla sår, sägs det. Men om tiden står still? Hur går det då?
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0