* So am I, still waiting...

..... for what? För att han ska komma tillbaka.. Jag är ju ptatetisk.. "Juxxe, hade han velat ha dig tillbaka så hade han kommit tillbaka för längesen, det var en månad sedan igår.. " Men jag vill inte inse det, jag vet att jag är värd så mycket bättre, men jag vill inte ha så mycket bättre. Jag tyckte om Olle och det vi hade, och jag förstår hans sits nu, jag känner mig själv likadan som honom. Lika hemsk och odräglig..

"Du måste hata honom för att kunna gå vidare" hörde jag i lördags av en brud.. Men jag kommer inte kunna hata honom, jag ser för mycket vackert i vårt förhållande. Kommer aldrig kunna hata honom heller. Sure, jag hatar att jag ens började älska honom, men jag hatar inte honom! Tror inte jag kommer kunna säga att jag älskar någon igen... Jag vill inte säga "Jag älskar dig" till någon eftersom jag haft starkare känslor för någon annan.. Om jag någon gång får starkare känslor för någon än vad jag hade för Olle så bör den personen känna sig fruktansvärt älskad.. Jag älskade Jesper sjukt mycket, men Olle steg över den gränsen. Och nu står jag här. Tredje gången gilt. Först Valen, sen Jesper och nu Olle. Det måste ta slut här.. Jag tänker inte ta mer skit från någon annan.. Sure, jag  kan ha känslor för någon, men känns som att jag aldrig kommer kunna gå längre än så.

"För att komma över en kille måste du ligga under en annan" sure, det kanske stämmer, men inte i längden. Jag hatar folk som knullar runt o jag tänker inte göra det.

Jag viiiiill ingen hellre än av vrida tilbaka tiden, vrida tillbaka tiden till innan jag läste journalen.. Det man inte vet har man inet ont av liksom. Fan va jag skyller allt på mig. DET ÄR HANS FEL! Hade han inte skrivit så så hade detta aldrig hänt.. Och hade han inte betett sig som han gjrode så hade jag aldrig läst den.. Ååååh, fan va jag hatar livet...

Aja, Hultsfred i morgon bitti.. Ska dit med Honey, Carina och Robin.. Kul som fan! Så ah... See you later.. Hemma på söndag.. Kommer nog blogga om det också, trots att det inte handlar om mig och Olle.. hehe

baii
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0