* Så här är det

Såg honom idag, inte sett honom på exakt två veckor..

Han bar halsbandet och t-shirten jag gav honom... Det värmde, han hatar mig
antagligen inte så mycket  så att han inte kan med att bära dem.. Allt jag vill är
att få prata med honom.. Allt jag begär av honom... Jag ville klöst honom på
ryggen när jag gick förbi honom, men jag gick raka vägen till Sysse istället.
Jag hade inte tänkt säga något, bara låta naglarna rista honom i ryggen..
Jag är inte lika feg som honom.. Jag skulle ha kunnat ställa mig bakom
honom och väntat på att han vände sig om, men jag gjorde inte det.

Life goes on... Men fortfarande lite svårt att acceptera det eftersom allt gick så fort..

Det åtestår att se och vänta, men inte förvänta
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0