* Fortfarande sjuk.... MEN HAR MOBILEN!!

Hehe, den är ganska nice.. Fast jag förstår mig inte på allt än.. Typ PTT eller va det nu hette.. Men det frågar jag Kieven sen när jag orkar.. När jag vaknade idag så mådde jag sjukt bra, psykiskt alltså.. Jag kom på massa grejer som gjorde mig lycklig.....

Kom på saker om...
... Olle :O Kom på att jag knappt minns något viktigt från vårt förhållande, datum osv. Minns inte när vi blev tillsammans, när vi gjorde slut, hur länge vi var ihop, när han fyller år... Vet bara att han fyller år två dagar efter Calle Andersson, men kommer inte ihåg vilket datum det var heller.. Kommer inte ihåg hur han luktar eller hur hans röst låter. Och utifrån detta kom jag på att jag klarar mig sjukt bra utan mina saker. Vill jag spela alla expansionerna för Sims1 så kan jag ladda ner Makin' Magic ist.. Och handbojor kan jag köpa nya någon gång. BH:n var trasig, kan lika gärna köpa en ny svart. Så jaa... *Kleta Tipp-Ex på Olle* Aaaaah, mycket bättre...
Kom även på lite andra, mer personliga saker...
Fast jag har grubblat på detta mycket länge.. Myyyyycket länge.. Men kom inatt fram till att detta känns bra,  riktigt bra. Har äntligen klarat av att släppa in någon igen.  *Känna sig stolt som en jude* (Förlåt om du som är jude läser detta, men det är ett ganska roligt uttryck tycker jag). Jag känner mig bekväm nu, ÄNTLIGEN! Har längtat efter detta, att bli av med den där formen av otrohetskänsla. Visserligen försvann den för rätt länge sen, men kan lika gärna skriva med det också. *smile* Känns som att jag snart kan öppna upp och liksom.... ah.. Ge vad jag har? Haha, va fel det kan låta ibland. Men detta med Kieven kan nog gå riktigt bra... Hoppas jag O_o Man måste ju vara två som vill liksom.. Det är här mina tankar krockar :P Men orka bry om det... Just nu, här och nu, är jag förbannat grymt glad och det är det som räknas. Puss på Kieven!!
Jag behövde itne gå till skolan idag.
Det var också jävligt gött, för nu har jag äntligen dammsugit, dammat allt förutom bokhyllan, städat och plockat in all ren tvätt i garderoben. Känner mig riktigt på humör idag alltså. Men jag är ändå väldigt sjuk och vääääldigt seg i huvudet. Om jag ändå kunde unna mig några negerbollar :-( Precis vad jag skulle behöva just nu. Sen har jag ju min nya mobil som självklart också gör att jag är på topp. Visserligen är den lite mer än halvt urladdad för att jag pillat så mycket med den :O Men än så länge tyker jag om den, förutom att knapparna är lite för små för att jag ska kunna skriva fort med mina långa naglar.. så det blir väl att klippa dom så småningom, när lillnageln går av ;-P Den är faktiskt EXAKT 1,5 cm!! Jag mätte den innan idag, haha.. Men men, nu har inte jag mer tid att sitta här, ska äntligen få spela Tomba2 <3333 Baaaiii


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Naw vad söt du är. Kul att allt känns bra och att du mår bra <3

2008-10-01 Kl: 16:39:27
URL: http://masakarasu.blogspot.com

RSS 2.0