* Jag trodde inte mina ögon....

Satt på msn igår och chattade som status offline... Kollade i kateborin "Öh, bekanta?" och ser att "Andreasson Norge!" var online.... Olle då, för er som inte förstod det.. Jag blev skräckslagen först... Kieven satt i rummet också, men jag sa inget. Vad exakt skulle jag säga? Jag bytte status till online, skrev inget till honom, utan låtsades istället om att jag inte viste att han var online.. Men han skrev sedan efter ett tag.. Frågade hur sverige var osv.. Lite dödsnack. Så frågade han om Naijk levde (min undulat som dog i somras). Jag sa nej. Så fågade jag även varför han helt plötsligt blockade upp mig. "Det var nämligen så att du sprang omkring i min dröm inatt och skrek. Sedan låg du i ett Frostiespaket. Ganska komisk dröm, så jag tänkte om båda kommit över varandra så var väl det dags." Jag ville strypa honom... Sedan sa jag att jag skulle kolla på film o loggade genast ut. Lite senare loggade jag in igen, innan vi skulle till Emmelie på fest. Då skrev han igen. Undrade vad jag gjorde hemma på en lördagskväll.. Så frågade han om jag skulle till Ville, och sedan höll han på att skriva något mer, emndå blockade jag honom...

Jag tog med mig Kieven på Lillens 25 årsfest igår... Det var inte jätte kul, men det var inte jättetråkigt heller. Men kunde vart mycket roligare. Ångrar LITE att jag inte åkte till Ville.. Dom hade tydligen sjukt kul.. Waern o folk hade tydligen vart där :P hehe... Men men...

Lördagens händelse och massa i skolan är inte bra för mig just nu...
Jag är jätte förvirrad och vill egentligen bara vara för mig själv ett tag. Jag vill känna att jag lever, att jag kan klara detta trots omständigheter... Jag vill i alla fall ut på krogen nästa helg... Träffa folk och götta mig lite... Med en rosa pantern... Det är allt jag vill just nu.. Och på tisdag är det den 14:e... Då har jag och Kieven vart tillsammans i tre månader (vi kom överens om ett datum efter många om och men). Lite tråkigt att jag har så mycket läxor till på onsdagen bara :-/ Men aja, jag orkar seriöst inte skriva mycket mer just nu, är inte på så jätte bra humör.. Känner mig jätte konstig...

Ta det kallt, det är allt...


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Amanda

en fråga, funkar gratis makeup?

2008-10-12 Kl: 18:57:28
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Josefin Bellini

Ja, det gör det faktiskt :)Det är massa tävlingar som gör att man kan ganska snabbt samla ihop poäng.. :)

2008-10-12 Kl: 19:10:47
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Michaela

waern, är det patrik waern från sjömarken du skriver om?

2008-10-17 Kl: 23:50:32
Postat av: Josefin Bellini

Nej, däremot Daniel Waern från Sandared :)

2008-10-22 Kl: 17:48:02
URL: http://minibellini.blogg.se/

RSS 2.0