* Någon dag... Någon stans...

Det händer igen, det gör det alltid.. Det är alltid något som förstör. Det är alltid något som ska försöka förbättras. Det kommer igen. Jag kommer säkerligen falla tillbaka ner igen, skada mig själv igen, skada andra runt omkring. Jag känenr att det är påväg, det är alltid påväg. När jag känner att allt är som bäst, så ska alltid någonting komma och förstöra. Det kommer nog aldrig sluta, det är som en ond cirkel. Men ooh, vad jag älskar dig. Saknar dig hela tiden... Du är med mig överallt. Det har många gånger slått mig tanken "inget varar förevigt". Det är något jag upplevt många gånger. Man tror man hittat den rätte, helt plötsligt vänder allt och man är tillbaka på ruta ett igen. Krossad och blödande. Jag vill inte ner dit igen, jag tänker inte! Så snälla, för guds skull. Försök inte få ner mig igen... Jag litar itne på någon.... Inte någon.... Jag trodde jag kunde.. Igen... Men det failade... O_o Och ja, here I am, one again. Jag fösöker lita på dig, och alla andra. Kankse inte alla, men dom närmaste i alla fall. Jag VILL kunna lita på dig, men jag vet att du förstår att jag har svårt för att göra det. Det är inte ditt fel, inte någonstans. Det är alla andras fel, alla falska personer. Men jag älskar dig, jag säger det igen. Jag älskar dig, älskar dig och älskar dig. Inget annat, tro inte något annat. Det kommer, jag lovar.. LOVAR.. Ooh, fan va fail att skriva av sig på detta sättet... Här... Ooh... La la la la... Jag känner mig itne lika tyngd längre... Eller lite kanske... Men blääh, need some time for myself.. Och morgondagen passar nog utmärkt.. Ingen skola för mig, förutom hårfärgning på John Bauer.. Jaja, hej svejs
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: alicia

kram hårt<3

2008-10-22 Kl: 22:48:34
URL: http://aliciamedina.blogg.se/

RSS 2.0