* Småland nästa...

Eller vad det nu var... Ska ner dit på lördag ihop med Kievens familj, för deras kusin Alexandra fyller år. Och jag täntke det kan la vara kul.. Gillade hans moster, så har inget emot att åka dit ;-P

Men men... Denna dagen började med att jag åkte från Kieven vid elvatiden.. Jesper hämtar upp mig i Frufällan, så kör han hem mig och vi sitter o tjötar, driker kaffe osv.. Han var rätt förbannad, så han fick förbanna av sig lite på mig. haha. Sen tar vi en cigg och sen for han iväg till jobbet. Sedan sitter jag och Olle och försöker ta oss igenom några platsansökningar inom äldreomsorgen. Det gikc ganska bra, tills våra åsikter skijlde oss åt. haha. Tusan att Alli inte fanns där när man behövde henne. Vi förstod inte vad man skulle skriva på referensernas "titel".  Men men. Sedan ringer Emmelie och underhåller mig i nästan en halvtimma skulle jag kunna tro. Sedan satte jag mig med läxorna, men bara en liten stund efter det ringer Kieven. Shit, jag fick inga läxor gjorda förrän klokan fem - halv sex typ. Men så hade jag så ont i magen och huvudet oh halsen att jag inte kände mig kapabel till att plugga...

Men ah, idag har även lite knäppa saker sagts. Vilket jag inte tänker skriva här varken vad som sas, eller av vem. Även igår sas vissa märkliga saker, som jag inte förstår mig på. Men det är nog chill.. Allt jag skulle vilja veta för tillfället är bara vad dessa två personer tänker :-P För det är som jag sa till Emmelie,  det är ganska illa, men det ska bli kul att få se vad som faktiskt händer. Vad jag inte förstår är att helt plötsligt behandlar ena personen mig som om jag vore en halvgud eller dylikt, vilket jag inte förstår eftersom personen i fråga betedde sig som skit ganska nyligen. Men som jag skrev för mååååååånga inlägg sedan, jag är på samma ställe, jag sitter i samma sits. Jag förstår precis, jag ser allt från den personens ögon nu, känns det som. Eller ja, ungefär. Jag kan ju inte säga att det ÄR så, men jag tror det. Om jag skulle förklara så skulle personen antagligen förstå, hoppas jag. Men det känns som att ingen förstår. Och nu är jag här igen, jag vet itne vem jag ska prata emd, för det finns ingen jag kan lita så mycket på så att jag vill berätta det. Haha.. Och jag har ingen dagbok, för den är slut. Och min bläckpenna tog slut igår med :-( Men jag hoppas jag tar mig igenom det här, det är en lång väg till dit jag vill nå, jag vet inte hur jag ska ta mig dit ens. Men jag ska fanimig dit. Död eller levande, men helst levande då, skulle jag vilja säga. Fast ah, näh... Jag får itne ut något av att skriva det här, det får egentligen itne ni av att läsa det heller antar jag. Meeeen det blir nog bra. Schooola hopp...
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0