* Haha, vilka drömmar ^^

Sjukt pinsamt måste jag säga...  Men rätt roligt.. Drömde om endel olika personer.. Både bra och dåliga.. Täntke berätta lite kortfattat om de två roligaste...

Sara Berthold
Var på en tågstation (det var GBG men ändå inte) och väntade på ett tåg som aldig kom.. Var där med massa folk, men dom drog snarast. Så var det bara jag och Sara kvar.. Det slutar med att hon är närgången och jag blir jätte närgången och vi har sex på en bänk på stationen... Så idag var jag jätte rädd när jag såg henne... Typ skämdes osv.. Det roligaste var ju att hon var värsta finklädd idag!! Dagen efter, som Maud ville kalla det.. haha..

Maud Schwardt
Hon gick med owboyhatt, birge skinnväst med fransar och en akustisk gitarr genom skolan och var asgrym på gitarr.. haha..

Ehm, ah.. Nog snackat om mina drömmar... *harkla sig* Nuså.. haha.. idag försov jag mig... Det gjorde jag igår också.. Jag skulle träffat Kieven klockan 9 emn var inte i skolan förrän 10.. haha.. Ganska dåligt om jag får säga det själv.. Det har inte hänt så jätte mycket idag... Förutom en grej som jag inte vet om jag ska ta seriöst eller inte, haha.. Men jag tycker att det är svinkul, men det tycker nog itne Maria :P

Vi satt i caféterian, jag, Maria, Maud och Andreas.. Maria hade precis köpt en yougurt som man häller müsli i och öppnat den, när Andreas viskar sina ondskefulla tankar i mitt öra...... "Släng ner denna femman i hennes yougurt"... Jag tycker det låter askul och jätte busigt, så jag tar femman och PLUPP!! Maria blev assur, klagar över att det är massa bakterier på pengar, slår mig i huvudet tre gånger stenhårt och lyfter upp hela yougurten och försöker hälla över mig, men jag flyttar på mig i sista sekund... Sen stack hon...

Jag tycker personligen att detta är askul, för jag älskar att jävlas emd folk. Men sen fick jag lite skuldkänslor.. Så jag och Andreas funderade på att köpa en ny till Maria, men hon var gone.. Så vi hade inget att göra på lektionen, eftersom Maria hade alla papper... Så vi gick tidigare..

Mamma hade köpt vitlökssalami idag när jag kom hem!!<3 <3 <3 <3 Jag blev värsta överlycklig! Men vi hade inget vitt bröd, så då försvann all glädje T__T så ajg fick sitta med gott & gräddat med vitlökssalami >__< INTE helt okej... buhu.. men men.. man ska leva KNAAAPER' T!! Putt, saknar Kieven.. Fik inte träffa honom så mycket idag pg. av att jag var så fuckat seg på morgonen.. Och blä.. Men i morgon ( i ) Det är nice.. Fast nu orkar jag inte skriva mer... Måste plugga matte också, det kommer gå sååååå uselt..

SERRIIIH!! Ehm, ah, jo, eeeeeh... Baii


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0