* Sjuk...

Men det ska inte hindra mig från att gå till skolan... Jag vill träffa Kieven :'( Om jag inte hade haft den jävla piss-filosofin tills på onsdag så hade jag legat i hans rum nu... och gosats och kramats och pussats... men nej, så blev det inte.. jag kände att det var dumt att åka dit och göra läxorna, för det kommer inte bli av att jag gör dom ändå... Vill inte göra läxor när jag är med honom..<333

I morgon gäller det.. Ska köpa min efterlängtade mobiltelefon!!! ÄNTLIGEN!! *Juxxe goes happy face* Så ska jag köpa nytt smink, kanske en tröja eller BH och så ska jag fika med Zarah... Asnice... Hon kommer få bli den lyckliga utvalda för att se glansen i mitt öga när jag håller i telefonen.. Svart eller rosa, svart eller rosa.. Fuck, jag kan inte bestämma mig!! Den rosa är ju svincool, men den svarta är assnygg irl...

Bajs bajs.. Jag saknar Kieven.. Fan va jobbigt att sakna folk hela tiden!! Men inatt kom jag på att det är rätt gött.. Tänk va tråkigt att bo ihop eller bo grannar... Att inte få sakna varandra.. Jag ska vara glad som får längta efter honom, kunna sakna honom o kännas att det är nått som fattas när han inte är med mig. Känna hur pulsen stiger när jag äntligen får träffa honom.. DET DU! Det känner man nog inte om amn bor ihop eller träffas hela tiden.. Ne men nu ska jag väl läsa... Igen........


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0