* L... som i Lätt

Men det är inte alltid lätt.
Jag hade nationellt prov idag i Svenska B, men jag klarade inte av att gå dit. Jag visste att jag inte skulle klara flera timmars ansträngning utan att gråta. Varför skulle jag gråta? Well, Felix har gått bort. Han dog av cancer och var bara två år äldre än mig. Livet hade just börjat för killen! Tragiskt när sådant händer. R.I.P Felix.

Igår la jag även ut 720:- på löshår! Jag ångrar mig lite, men det kommer säkert kännas gött när jag lärt mig hur man sätter i det ordentligt. Jag är nybörjare, jag får skylla på det! men jag fick hår ner till brösten i alla fall, lite längre till och med. Men det är clip-on, så jag har inte i det just nu. Ska fundera lite till om ajg kanske vill sätta i det permanent.

Solen är här! Igen... Förre veckan blev det snöstorm när man just trodde att våren kommit. Men nu är det plusgrader om nätterna, så jag håller tummarna för fullt. Det är även bara fyra veckor kvar till kulturveckan! Och ännu bättre, nästa vecka är det påsklov! Då måste man ju köpa påskägg kom jag på nu. Låter jobbigt.

Bilder från förra kulturveckan (för att påminna er om hru underbar våren faktisk är:


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

jag vill med ha löshår men palla lägga pengar och tid på xD



krama om Angående han Felix.. jobbigt :/



Ja hoppas verkligen vädret håller i sig!! skall ner och läsa i stadsparken nu tror ja^^

2009-04-01 Kl: 16:35:33
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0