* N... som i Natt

Inatt kommer jag att få sova ensam... Har inte gjort det sen i torsdags...

Vilken dag... Vaknade hur tidigt som helst och jag kunde inte med att väcka Kieven eftersom han skulle ha en jobbig arbetsdag framför sig. Så jag låg och väntade på att han skulle vakna. Det var väldigt väldigt tråkigt. Men tillslut så hände det. Efter en stund var det dags att gå upp, jag skulle ta bussen in till stan för att sedan sätta mig på ytterligare en buss för att ta mig hem. Väl halvägs till stan började det att regna och jag kände att denna dagen kommer att suga sååå hårt. Oh, yes indeed.

Inte nog med vädret... När jag satt och spelade Diablo 2 innan så så råkade jag lägga i en skull i en socketed item, dessutom i en ONÖDIG sådan. Och den skull som jag lade i skulle jag sedan ha kombinerat med två likadana och förbättrat. Men nej nej nej. Det hjälpte inte heller med att stänga av spelet eftersom jag spelade online,. Lite grinig jag blev.

Ne, usch... Jag kände inte alls för att skriva nu känner jag. Så jag lägger ner't. Baii
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0