* T... som i Trött

Jag har ont överallt, gosh. Känner mig jätte klen XD

UpZone har inte hört av sig än, jag börjar bli ottålig. De skulle höra av sig till alla och tala om om man fick jobbet eller ej. Så ja, det börjar bli hög tid att få reda på det nu eftersom utbildningen är i morgon.

Igår befannjag mig i skolan ganska länge ihop med alla esteter fram tills föreställningen började, alltså 19:00. Det var menat att jag skulle ta 19:40 bussen hem, men så blev inte fallet för när jag gått runt skolan och kom till framsidan så står en långfärdsbuss där och massa väskor låg på entréplatån. Birge byxor? Blondt hår? "AAAAAAAAAANTON!!!!" skrek jag. Anton hade kommit hem från Sthlm med sin klass. Lite kul timeing jag fick in där. Men i alla fall. Jag stötte på Anton och han distraherade mig så pass mycket att jag missade bussen och det var väl precis vad han ville. För hans buss gick itne förrän en timma efter och hah ville inte vara själv. Maha. Så vi gick in i skolan o satt o tjötade -vid toaletterna- och runt åtta hittade Maud oss i ett roligt tillfälle. Haha. Vi spelade pokemon XD Men men..


Sedan vill jag även säga till er som läser min blogg så att ni inte har fel uppfattning om mig, jag är INTE positiv till droger. Absolut inte. Jag tycker det är oerhört omoget, beroende på hur långt man väljer att gå. Jag har haft vänner och lite mer än vänner som hållt på med det väldigt mycket. Och då snackar jag inte bara cannabis, utan LSD, Escesty, heroin med mera. Det har vibbat mitt huvud en aning. Men efter jag förtsod vad canabis gör så tyckte jag det var ganska okej, till viss del. men egentligen har jag itne jätte mycket att säga eftersom jag själv inte är drogmissbrukare alls, jag dricker väldigt sällan alkohol också. Men det är nog mest för att jag inte har råd tror jag. Men i alla fall. Ska man röka på så ska man göra det för att chilla och njuta av livet, tycker jag. Inte för att man tror att man är cool och ska göra det i exempelvis skolan elelr dylikt. För då är det endast för uppmärksamheten känner jag.

Nu har jag inget mer att säga förutom att jag tror att jag ska lägga mig i sängen igen.

Hey...
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: MINI- FUCK YOU RIGHT BACK

Positiv!



/MINI



minibell.blogg.se

2009-04-25 Kl: 22:27:25
URL: http://minibell.blogg.se/

RSS 2.0