* U... som i Underbart

Hade inte umgåtts med Kieven utanför skolan sedan förra söndagen, så det var underbart när han kom hem till mig i fredags. Hade saknat honom så jävla mycket. Det var spelning i Viskafors i fredags, men tog inga bilder så det kommer inga bilder. I lördags chillade jag och Kieven jätte mycket i solen. Det var hur gött som helst. På kvällen fick vi besök av Björn Linder, så Kieven och Björn satt o spelade gitarr resten av kvällen. Och i söndags hände inte mycket alls.

Något annat som är underbart är att det ÄNTLIGEEN är KULTURVECKA! Gårdagen sög dock, jag hoppas att det blir bättre idag, tisdag alltså. Visserligen regnade det som fan inatt, så det kanske kommer en skur lite senare också. Bara för att det regnade så mycket inatt så ser det mycket grönare ut ute. Och det kan väl stämma?

Jag har ingen egen kamera för tillfället, så jag lånade en av skolan igår. Den är rätt gay. Stor och klumpig och bara 3,1 megapixlar eller vad det nu stod. Men 10 x optisk zoom. Får väl hoppas att dom menar 10 megapixlar och 3 x optisk zoom ;D Har inte lagt in gårdagens bilder på datorn än, så vet inte hur bra/dålioga dom blir.

Igår var jag även ute och gick med Alicia. Och vad munnen gick känner jag. Haha. Innan dess var jag på Schenker i Viared och köpte massa märkessaker (itne alls likt mig!?!?!?!??!) Men 100;- för ett par jeans från Pepe London är ganska väldigt billigt. Så jag köpte två par jeans. Så köpte jag två par Pepe London skor också.

Men  men, nu ska jag ner och äta. Sen ska jag till skolan. Klockan är snart halv åtta. Lite jobbigt att jag inte ska hem mellan skolan och Rya åsar festen som är idag. Liiiiite schleten man kommer vara. Haha, aja. Pussssssssss
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Erik

Du är helt jävla awesome! No joke :)

2011-03-23 Kl: 16:54:30

RSS 2.0