* Då var det dags :-/

[Artikel från BT]

Jag vet att det kan låta sjukt, men jag tycker synd om honom. Alla vet vem han är nu (därför jag kan med att lägga upp bild, men jag vägrar nämna namn) och idag får han sin dom. Och jag hoppas att han får den vård han behöver och att folk inte hatar honom allt för mycket. Han är människa han med. Eller var? Nej, jag tycker han är. Och jag undrar hur hans familj tar det här. Det måste vara svårt för dem. Självklart är det svårt för hennes familj också och alla vänner. Jag känner verklgien sorgen, I do. Men de flesta kände honom också. Jag undrar hur många vänner han fortfarande har kvar. Ah, jag förstår inte. Kommer vi någonsin göra det? Men jag hatar honom inte, men han har problem och borde få hjälp.

Fan jag är helt sjuk i huvudet som kan tycka det här.... Förlåt

Elaka och korkade kommentarer undanbes, tack.


Old times. Jag var blond? Aja, jag, Tony och gärningsmannen. Oktober 2007 i alla fall.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Jag däckade typ när jag skrev inlägget.. kollade aldrig ens på bilden, såg bara nåt med strängar och skrev. rättat till det nu haha :P

2009-08-12 Kl: 10:45:54
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: sandra

"Men jag hatar honom inte"

tycker det är modigt av dig att skriva sånt.. Skulle jag aldrig våga skriva:((.. Känns som om man får så många emot sig då, men som sagt.. ah..

2009-08-12 Kl: 19:03:44
URL: http://magare.blogg.se/
Postat av: Elin

Starkt skrivet. Och det ligger absolut något i det du säger, be inte om förlåtelse.



Gillar din blogg btw :D

2009-08-13 Kl: 15:56:29
URL: http://elinsonja.blogg.se/

RSS 2.0