* En dag I GBG med Carina

Idag var jag med Carina i GBG. Halv tio på morgonen bar det av från Borås. Och det tog oss sju himelens lång tid att komma till Nordsans parkeringshus av någon anledning. Vi körde över bron flera gånger för att vi (som vi sen kom på) att man skulle svänga höger och åka under bron. Ah, skit samma. Carina var på arbetsintervju och det gick väl susen antar jag. Sen chillade vi i GBG centrum en stund, åt glass o satte oss på gräset o njöt av solen med mera. Efter det gick vi å letade efter nått klammkött (personligen hatar jag lammkött, så bjud mig itnepå det om ni ska bjuda mig på kött!!!). Sen bar det av till IKEA. Bla bla bla bla.. Sen åkte vi hem till Carina i Sandared där hon bjöd mig på en smarrig kladdkaka med mint"fudge" som skulle vara frosting :P men det blev super och smakade super. Sen åkte vi in till stan ohc skulel greja massa med Nordea, emn blä på det. Sen tog jag bussen hem. Just det, träffade Kieven också en snabbis! Han bara dök upp, med massa äckliga röda fläckar på hela kroppen. Han såg ut som ett virus... Eller nått.. Men tycker om dig ändå!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0