* Experiment!

Beskrivning:

· Intensiv näring till försvagade och skadade toppar

· Jämnar ut och motverkar kluvna toppar för ett slätt och jämnt resultat

· Håret känns sammetslent, utan att bli fett

----------------------------------------------------------

Idag fick jag denna produkt. Har ungefär samma funktion som silikondroppar, och jag hoppas att detta fungerar. Mitt hår är väldigt slitet, och jag lovar att jag kommer tillbaka om några verkor med resultat och kommentarer om detta. Om det blivit någon förändrig då vill säga. Fast då talar jag självklart om det också ^^

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

om det funkar kanske jag med borde skaffa till mina slingor :P

2009-08-19 Kl: 18:13:04
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0