* Fika med Carina




Yes, åkte in till stan vid 18:00 tiden och träffade Carina. Satte oss på Café Viskan och tjötade om massa som hänt och vad som skulle hända. Snackade mycket om jobb och om personer som dött. Känns bra att ha någon att prata om det med, som nästan vart med om samma sak: att nära vänner har dött. Visserligen var inte Malin en nära vän till mig, men det räckte för att jag skulle bli knäckt. Dessutom blev hon mördad, vilket gjorde att min historia inte riktigt gick ihop med Carinas. Men vi förstod varandra och det var det som var det viktiga. Otroligt gött att kunna prata om det utan att bryta ihop. Sen kom vi fram till att vi måste gå på en CV-runda så snart som möjligt. Och att ha lägenhet ihop i GBG hade vart nått ( i ). Men det är ju långt kvar tills man har råd med något sådant. Måste ju ha jobb först.... Jaja, efter några timmar så fick vi filt- och träsmak i röven, så vi promenerade bort mot parkeringen bakom Navet där Carina parkerat bilen. Körde en liten smula och det gick väl hyfsat. Mycket bättre än vad det någonsin gjort än när jag kört med mamma. Hon bara gapar och skriker och har inte lärt mig något vettigt i stort sett. Men men, roligare att köra ihop med vänner också antar jag. Man lär sig bättre om man tycker det är roligt.

Jaja, nu har jag ont i magen, antar att jag kommer behöva lägga en korv om drygt en timme eller dylikt. Nu ska jag för övrigt ringa Kieven tänkte jag. Sen kontrollera mitt CV eftersom jag ska på Coatching (eller va det nu heter och hur det nu stavas) på Arbetsförmedlingen i morgon. Ska ha med CV och personligt brev då. Challa la la la. Hejsan dåsan.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Anonym

haha snäll bild du valde skitunge!

Yes, jobbjakt imorn! Hejja, hejja hee-ejja! =P

2009-08-11 Kl: 23:53:29
Postat av: Carina

den vill inte spara mitt namn. jag som kommenterade innan om du inte förstod det ;P

2009-08-11 Kl: 23:54:28
URL: http://carina89.wordpress.com

RSS 2.0