* Hallonkräm


Yes, sitter och äter hallonkräm nu medans jag laddar upp bilder på min Facebook från lördagens krogbesök. Kommer slänga in bilderna här snart också. Eller nej, det blir nog i morgon. Kom på att pappa inte har semester längre, vilket betyder att jag måste stänga av datan vid 22:00. Det suger. Men men. Hoppas jag får flytta ner i det där rummet i källaren någon gång! Jag behöver verkligen det. Jag kommer få mycket mer frihet där nere. Tralla la la la.. Facebook ha krånglat hela dagen för mig, så jag har bara kunnat ladda upp 5 bilde i taget, fast iblanf har jag itne ens kunnat ladda upp över huvudtaget. Men nu funkade java-uppladdningen, så det går mycket snababre nu.

WOO!!

Nu ska jag tagga fotona, äntligen!

Ha det fin fint!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0