* Jurassic Park 1, 2 och 3

 

 

Ja, i helgen har jag tittat igenom triologin om Jurassic Park. Man märker tydligt hur mycket bättre det blir genom filmerna när de övergår från robotar till animeringar. Men jag tycker fortfarande att första filmen är bäst. Tredje är helt onödig, men har snygga effekter. Man brukar tycka att andra filmen är ett mällanting för att fylla ut en triologi, men i detta fallet skulle jag kunna säga att tredje filmen kunde de lika gärna skippat.

Jag blev bara förbannad och irriterad när jag tittade på Jurassic Park 3. En korkad blondin springer runt och ropar på sin förssvunna son och lockar med det till sig bland annat raptors. Hennes fd. make gjorde itne saken bättre heller. Jag önskade verkligen att hon skulle dö bland dom första, men jag ska inte spoila något.

Det ryktas också att det kommer en fjärde filml nu 2009 eller 2010, det är inte helt klart. Det har ännu inte kommit någon trailer, men det snackas mycket om den fjärde filmen. Om den kommer så ska jag lätt se den på bio.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

jag måste fasiken också se om dem allihopa, älskar dem! jag och dinousaurier är som.. dig och gifflar? XD



Tycker också ettan är bäst trots att tekniken går framåt i de andra. Jag tycker det hade räckt med att de bara gjorde ettan haha för den är så awsome och musiken och gåshud och åååh.



en fyra alltså? hm.. då ser vi den på bio ja!

2009-08-31 Kl: 09:21:44
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0