* Lördagkväll... Och jag sitter hemma

Ah, ensam!  Eller ah.. Ensam och ensam. Familjen är väl hemma, men det känns inte något vidare. Jag brinner av en längtan, och det är det som håller mig uppe. Jag saknar Kieven. Jag snodde hans ring (som han fått av mig) för att ha något som är från honom tills vi träffas nästa gång. Vilket antagligen blir på måndag. Gaaah, förlåt.. Ska kanske inte skriva massa skit. Igår var väldigt dåligt väder, och jag var superseg och kände itne för någoting alls. Ungefär som den här dagen, förutom att jag faktiskt fått något gjort i rummet nere i källaren. Patrik kom hit en stund o vi städade bort jätte mycket. Jätte mycket innebär amssa småsaker som var kvar ^^ haha. Men men. Ni kan få se lite smakprov på hur det ser ut där nere just nu. Observera att vi ska renovera rummet!


Här eldas bland annat hyllplanen till garderoberna som står i rummet.


Dessa garderober ska ut och ersättas med nya.


Här ska sängen stå. Ja, den kommer att "bukta" ut en del, men vi får väl se hur vi löser det.


Här är fönstrerna. Rummet kommer att målas vitt om jag förstått det rätt, med en fondvägg.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0