* Personligt brev och CV

Hejsan svejsan, läsare!
Igårkväll och nu i morse så har jag justerat mitt personliga brev och mitt CV. Så nu känns det nytt o fräsht. Dock har ltie problem uppstått. Jag hade abra fyra st kuvert kvar, så jag måste köpa nya efter coachingen på Arbetsförmedlingen. Sen justerade jag mitt personliga brev lite efter jag redan skrivit ut 15 stycken. Felet var att jag skrivit "...som det flesta av oss gör." Det skulle vara DE. Lite pinsamt, men alla gör vi fel och jag orkar inte skriva nya.. Hittade även lite nya knasiga menignar märkte jag nu, men det är nog skit samma. Jag har dyslexi ( i ). Då får man skriva fel. Fast det vågar jag itne skriva i mitt CV, då blir jag stämplad direkt XD.

Tänkte vara snäll och dela med mig av min duktighet så ni får läsa lite. Carina hjälpte mig även hel del :-P Tack för detta, sötplutt! Får hoppas att detta blir bra nu då. Håll tumamrna för mig och Carina!




Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0