* Photoshop CS 4

Ja, kolla nu vad Juxxe kan göra trots att Anton förstör bilder ibland :-P Haha..

Det jag har gjort:
* Tagit bort Antons hand
* Tagit bort speglingarna i solglasögonen (på ett väldigt uselt sätt dock, men men)
* Gett mig läppbalsam
* Tagit bort mina fräknar
* Gjort utväxten mörkare
* Ändrat färgerna så bilden blir mer färgstark
* Tagit bort saker som skymtas mellan löven vid trädstammen till höger

Ehm... Sen minns jag inte vad jag har gjort. Puss på Kieven i alla fall!

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Kieven =D

du glömde skuggan från Antons arm :P

2009-08-18 Kl: 14:03:40
Postat av: Josefin Bellini

Det är mina två händer, dummer :P

2009-08-18 Kl: 14:24:05
URL: http://minibellini.blogg.se/

RSS 2.0