* Swing i lördags..

Det sög faktiskt. De stunderna man inte hade kul dvs. Jag och Kieven dansade endel, mkt trevligt må jag säga. Dock längtade jag iväg till Harry's, dit Carina och Alli hade "flytt" från alla 90:er och 91:er som befann sig på Swing. Jag är glad så länge inte alla dom får för sig att dra till Trägårn, vilket det antagligen kommer att bli eftersom Swing går i graven. Jag vill inte behöva gå till Harry's vavrje gång och träffa massa 30+. Well well, antar att det är folk som tänkt likadant om mig som jag tänker om några nu.

Aldrig mer Swing, i alla fall.
Antragligen ska jag ut nu till helgen igen, träffade nämligen på SaraK i torsdags. Henne har jag inte träffat på oerhört länge. Och vi snackade om att dra på krogen nu då.

Yeye, bilden från Swing i lördags btw. Carina som smygfotat mig och Kieven.



Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

ja var på både Harry's och Trägårn i lördags ju, du borde varit på ngn av dem! ;_;

2009-08-31 Kl: 09:13:57
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0