* Dagen före jul...

I mogron smäller det. Då är det jul. Vadå jul? Ingen släkt att fira med. Jaja... Jag överlever nog.

Nu sitter jag på Facebook och chattar med Kievens kusin från Filippinerna. Alltid lika kul när dom skriver till en och pratar.. "It's so nice to meet you Josefin" bla bla bla. Sötsaker! Hon kollade just på fyverkerier.. Innan snackade vi om att det hade vart kul om jag flyttat ner dit, haha! Så skrev hon "Oh, if only that will come true someday..." Tiihii.. Jag vill till Filippinerna ^^

Oj, jag borde klä på mig. Ska alldeles strax bege mig till Sjöbo tänkte jag. Ska hämta ut ett paket på Spelmagasinet... En julklapp ^^ Tahtah...

So long, guys!

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

hihi söt tomteluva du ritat dit! Åh jag vill hinna ta nya självporträtt med min fina tomteluva.. hm. gör så mkt här hela tiden. haha

2009-12-23 Kl: 19:01:40
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0