* Förvirrande fönster

Coola bilder jag hittade... Beronede på vart man kollar så byter fönstret form. Antingen så öppnas det inåt när jag kollar där nere eller utåt om jag kollar där uppe.  Fräckt! Samma sak med bilden med två fönster. Fast så är sikten antingen nerifrån eller uppifrån. Aja, tufft hur som helst.






















-Källa-                                                                       -Källa-
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Barre

Tackar, inte jag som gjort den men ska försöka föra vidare din åsikt. =D Du har en skitsnygg blogg du med, önskar jag kunde redigera den lika snyggt. O.o God jul och gott nytt år på dig. =)

2009-12-23 Kl: 13:14:32
URL: http://forkmaster.blogg.se/

RSS 2.0