* Hemma en snabbis

Oh, idag har vart en jobbig dag... Sista dagen på jobbet, och alla barn var jätteledsen...  Jag ville just då inte sluta, men jag vet att det var för mitt eget bästa. Jag kommer att sakna dem. Men jag kommer att hälsa på dem. Även om det inte blir detta året. Gjorde små hjärt-kort till dem där jag önskade dem god jul och ett bra lov. Sedan skrev jag lite personliga saker till var och en på baksidan.

Sedan hände en annan sak som jag helt ärligt talat har svårt att smälta. Men det är inte min ensak och det får han klara själv. Ehm, efter jobbet åkte jag till Alicia och vi begav oss till Knalleland. Där köpte vi lite smått o gott och träffade Jesper en snabbis. Han hade köpt sig en "jeep" faszt jag TROR det var en Mitsubishi. Aja... Sak samma. Nu sitter jag här och ska snart byta om. Funderar dock på att ha kjolen jag har på mig. Jag får se..

Carina ska nämnligen ha 20årsfest idag :D Så ska dit på lite rajtan tajtan ^^ Träffa nytt folk, och lite gammalt :) Ska bli kuligt..

Ha en bra kväll, hörni!!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Evelina (ameb.blogg.se)

Vilken snygg header du har gjort!

Hoppas du får en kul och trevlig kväll!!



// Evelina

2009-12-04 Kl: 18:04:29
URL: http://ameb.blogg.se/
Postat av: emmma



vad händer Idag:D?



Puss

2009-12-05 Kl: 11:35:07
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha de låter bra bruden , ;)

Bakis menar du eller,) ? hiihihih

2009-12-05 Kl: 12:09:21
URL: http://eweman.blogg.se/

RSS 2.0