* Ikväll blir det GBG

Goddag gott folk!

*aaaaatjo!* eller hur det nu stavas..
Jag nyser som en galning. Jag har något i näsan som inte vill ut... Aja, i alla fall...

Idag har jag fått låna min brors fritidskort, så ajg ska ta mig till GBG igen, fast med Carina denna gången. Vi ska till Alli på myskväll. Sen sover vi där och drar hem i morgon. Eller ah, jag drar hem i morgon, efter jag kollat runt lite. Hann itne kolla så mycke senast jag var där,e ftersom jag egentligen bara kollade efter EN sak, som inte fanns.n Så nu, alldeles strax, ska jag hoppa in i duschen och duscha (no shit?) sen göra mig i ordning. Ska ta kvart över sex bussen från Borås, så får åka härifrån halv sex. Och klockan är redan tjugo i fyra! Gosh...

Ha en bra fredagskväll allihopa!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Saadet

så nu har jag lagt till dig:D

2009-12-18 Kl: 18:26:53
URL: http://saadet.blogg.se/

RSS 2.0