* A... som i Ambitiös

Fast jag är inte ambitiös, inte just nu i alla fall. Allt jag gör är att skolka, skolka skolka och skolka... Trots att jag väckte Kievem tidigt idag så slutade det med att jag lät honom gå till skolan ensam. Jag vet itne varför jag gör såhär, jag måste vara helt fucking skoltrött. Jag borde även ta tummen ur röven o städa mitt rum och plocka ihop saker som ska ner i Patriks rum (som jag ska flytta ner i sen någon gång när pappa känner för att måla om där inne).

Denna natten har jag drömt om väldigt många personen runt omkring mig. Även sådana jag inte känner. En sådan person är Emma, Kievens ex. Jag vet itne va hon gjrode i min dröm, emn hon var där i alla fall. Hon hade addat mig på msn.  (I say w00t?!) Sen hade Anton ringt och smsat Kieven. Jag blev typ svartsjuk över att han smsade Kieven eller nått, så jag tog bort smset o sen sa jag bara att Anton hade ringt. När jag vaknade så kändes det väldigt verkligt av någon anledning, så jag var tvungen att fråga Kieven. Inte för att jag blir svarrtsjuk av att Anton smsar Kieven, men ah. Nått mysko va det... Sen drömde jag nått om modevisningen, jag, Maria och Maud fick trubbel (andra eller tredje gången jag drömmer det). Haha.. Jaja, nog snackat om mina drömmar.

Jag och Kieven har äntligen kollat igenom 6 säsonger av Family Guy, sås nart ska vi börja med Simpssons igen, känner att vi svikt dem lite. Egentligen vill jag nog börja kolla på det när det börjar bli varmt ute, så det blir lite nostalgi över det. Men men, vi får väl se hur det blir med den saken.

Jag kom precis på att detta är första gågnen på länge som jag skrivier här och inte mår dåligt ( i ) Och det är ju bra. Men det är nog för att klockan inte är så mycket än, dagen har precis börjat känns det som. Och då har mitt huvud inte börjat tänka än :-P

Jag är lite biosugen faktiskt, senast var 5 januari, men det är dock inte så länge sedan. Var ju värre då jag hade ett uppehåll från biosalongen i flera månader! Jag vet att jag och Carina gikc på Sweeney Todd när det var ganska kallt ute. Och dagen efter gjorde jag och Olle slut (för tredje gågnen). Sen gick jag inte på bio förrän jag och Kieven gick på bio =O Lääääskigt. Men nu är jag kissig, så jag ska kissa. Sen ska jag nog städa lite och spela Heroes of might and magic 3. Eller så spelar jag först.......................... ( 6 )
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0