* Sometimes the pain you hide burns like a fire inside....

"With blood shot eyes I watch you sleeping...
The warmth I feel beside me is slowly fading.
Would he hear me if I calls his name?
Can anybody help me make things better?!
Your tears don't fall,
they'll crash around me......."

Om jag kunde så skulle jag gråta ut i din famn.
Om jag kunde så skulle jag skrika ut rösterna som far fram o tillbaka i huvudet.
Om jag kunde så skulle jag springa av mig all stress som jag bär på.
Men jag tänker inte gråta, jag har lovat mig själv! Att gråta hjälper ingen...
Och jag tänker inte skrika, det ändrar inget ändå.
Jag tänker inte heller springa, jag har varken tid eller motion för den sträckan som krävs.

"Var jag inte ärlig, fanns det mer att ge?
Vad är det som hon gömmer, varför får jag inte se?"

Det går inte en kväll utan att jag fryser och blir iskall av mina tankar. Jag vet knappt själv vad jag tänker på för det går så fort, jag fokuserar inte... Men alltid samma rädsla.. Eller är jag rädd? Jag kanske är påväg upp?

"Det kallas tvivel, det där som stör.
Ja, det kalals för en klump i magen och ett konstigt humör.
Och jag ser hur du tänker på nått, hur du längtar dig bort
som en fågel i bur.
En obehaglig distans,
en konstig känsla någonstans.
Det känns tomt, eller hur?"

jag känenr att detta inlägget går ut på citat, emn jag kan seriöst inte förklara hur ont jag har, eller vad det beror på... Och nyss fick jag reda på att Mötley Crüe kommer till Peace and Love.... DOM MÅSTE KOMMA TILL SWEDEN ROCK VA FAN! >__<

"Stjärnor glittrar vackert och det vimlar av passioner kan det tyckas.
Men inga stjärnor, inga himlar över dem som inte lyckas.."

Detta var allt för mig, hejdå....
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0