* I'm raising my head up

Eller snarare försöker. Det går inte alldeles utmärkt. Hatet kom tillbaka igår igen, det brändes i hela kroppen när jag följde dig med blicken. Jag ville bara resa mig upp och slå halvt ihjäl dig. Låt mig va! Fast du vet väl inte vad som försegår... Det gör nog itne jag heller egentligen. Vet inte ens varför jag bryr mig. Jag vet hur löjligt det låter när jag berättar det, elelr jag kan tänka mig i alla fall.. Det finns EN människa som vet... Nej, nu ljög jag, två. Det är Maria och Rania. Fast Maria är lite mer uppdaterad hela tiden. Ni två borde vara väldigt lyckliga över att jag faktiskt talat om det för er, för det är ingen annan som vet.

Jag vill inte få mig själv att verka vara som en idiot, men varje gång jag ser dig brinner jag. Jag helt enkelt fattar eld. Och jag lovar att det är hat, för jag älskar dig inte. Inte ens jätte lite. Jag älskar många jätte lite, men knappast dig. Hade vi vart på samam fest och jag var berusad skulle jag inte tveka en sekund på att börja bråka med dig. Jag skulle stå och skrika och spotta på dig. Åååååh! Helvete va fan gör man i ett sånt här tillfälle........ Jag önskar dig döden..

Idag är det rätt chill ändå, jag har inte märkt av dig det minsta. Förutom att jag och Maria sa nått litet om det bara... Men vänta bara... When you see me coming you'd better back down, cuz I've been waiting to smack you around!

Men nu ska vi vara glada, det är ju en ganska bra dag idag ändå. Kieven sov här över natten ochc det var både bra och dåligt tror jag. Behöver väl inte nämna det bra, för det förstår väl alla ändå.. Det fdåliga var väl bara att jag var på tänka-humör, vilket betyder att jag är rätt off osv. Men det berodde nog mest på att jag såg helvetet igår också. Så ah... Det är inte Kievens fel, förstår itne varför jag låter det gå ut över honom... *slita sig själv i håret* Förlåt Kieven... Men..... ah... putt..
Jag älskar dig, och det kommer jag göra sjukt länge till.. Kan knappt bärgamig tills våren kommer och man kan börja vara utomhus igen. Detta året är som gjort för oss. Du och jag mot världen, älskling<3
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Jag förstår helt dina känslor, det är ok och mänskligt att känna så, må inte dåligt över det. Men du behöver dock inte oroa dig det minsta, det vet jag :) Och finns som sagt här för dig, alltid <3

2009-01-29 Kl: 17:18:50
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0