* Ja, jag hatar dig...

Och jag kan inte hjälpa det... Det bara är så. Jag trodde inte jag skulle sjunka såhär lågt, men jag vet att det finns människor där ute i världen som förstår hur jag känner, om jag nu bara tar tummen ur röven och berättar. Fast det tänker jag inte tala om här. Det är en rätt mesig sak som jag nästan skäms över att berätta, så det är inte så troligt att ni får veta. Förlåt om jag väckte nyfikenhet ( i ) Men när jag såg dig idag så högg det i mig. Du kanske inte gjort mig mycket ont, men tillräckligt för att jag ska kunna känna såhär verkar det som. För annars skulle jag ju inte känna såhär.

Jag anklagar inte dig för något, jag bara stör mig på varje steg du tar. Varje gång du ler så dör en vacker blomma. Jag hatar dig, förlåt. Men jag kan inte ro för det. Du förstörde min dag, och jag vet att du kommer förstöra mitt liv om det fortsätter såhär. ENOUGH!

Idag har jag funderat över tatueringar endel. Jag har inte kommit fram till något speciellt mer än att jag vill ha rosor och en tiger på kroppen. Vart eller hur det ska se ut har jag ingen aning om. Mend et är en bra början! Jag har även skickat ca 60 mail till många av Bäckängs elever, jag har bokat kombisalen och jag har skrivit möteslappar som ska upp på anslagstavlan i morgon.

Just det, ja. Åter igen.. Jag hatar dig. Jag önskar du vore död!
Tack för mig!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0