* Wiiihoooo

Nu känns allt bra igen.. Kieven kom hit och verkligen överraskade mig igår. Jag var jätte nere för att han bara totalt dissade mig för att sitta o spela. Men det visade sig att det var hans syster som satt på msn och skrev massa till mig, medans Kieven faktiskt var påväg till mig. Så ah... Jag fick typ glädjetårar när han kom.. shit... saknat honom massa :*

Men ah.. Igår gjorde jag mina läxor.. Så just nu är jag läxfri, har bara projektarbetet och examenproduktionen kvar.. just nu alltså. sen har jag ju matteprov på måndag osv.. Men det är la chill antar jag.. lite plugg sen gåre bra.

Idag när jag vaknade mådde jag skit. Halsen är jätte svullen och jag kan knappt andas när jag ligger ner. Och jag hostar hela tiden typ och ah.. känner mig yr osv.. så jag valde att stanna hemma idag.. Kieven också :) <3

Tjaaaa råååååh!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Skönt att höra :D Go Kieven! ^^ pussa på Juxxe <3

2009-01-23 Kl: 15:59:59
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0